piątek, 9 listopada 2012

gołe ściany

Na razie mamy. Za chwilę, mam nadzieję, nie będziemy mieć:-)
W planach jest półka na książki w tym stylu, tylko nieco uproszczona i jaśniejsza (na przykład w teaku):



No i plakaty! Dużo starych plakatów filmowych!
Przy okazji poszukiwań odkryłam świetny antykwariat internetowy z plakatami filmowymi, teatralnymi, grafikami i innymi cudami Grafiteria. Niektóre ceny powodują zawrót głowy, ale mają prawdziwe perełki. Ja upolowałam tai oto piękny plakat z filmu science fiction z lat 70. Czyż nie jest cudowny? Sama sobie odpowiem JEST!:


Ta urocza sówka, o którą teraz toczę boje na allegro, będzie wisiała nad kanapą:

allegro.pl
 
A tutaj "Pierwszy śnieg w Monachium":
 


allegro.pl 
 

Pamiętacie ten film?! Pewnie, że pamiętacie!!!
 





allegro.pl
 
A tu PLAKAT MARZEŃ. Za jedyne 500 dolców...
 
Zamierzony efekt ma być taki:



Oraz kilka przykładów, jak zwykła (nie goła) ściana może zmienić wnętrze:



Poznajecie to mieszkanie...? Podpowiem: serialowa bohaterka miała słabość do szpilek Manolo Blahnika...:-)

 
google images



 Gdzieś jeszcze widziałam zdjęcie apartamentu jakiejś skandynawskiej artysktki, która na ścianie miała ten cydowny jabłkowy obraz, ale cholera nie mogę go zlokalizować. No nic, będę Was informować na bieżąco.
Pa!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz