wtorek, 16 października 2012

stary stolik spełni sny

No właśnie... marzę o nim od dawna... do tej pory nistety nie znalazłam takiego, który spełniłby dwa warunki: a) posiadałby piękną, nietypową linię oraz b) zmieściłby się do naszego małego kuchnio-pokoju. Jak się okazuje, łatwiej jest znaleźć na allegro to pierwsze, z tym drugim już gorzej.
Kanapa jest szara i dość nowoczesna w formie. Jeden vintage element już mamy - fotel Chierowskiego (któremu już drugi raz zamierzam zmienić obicie i - co gorsze - chyba również kolor drewna). Dywan będzie pasiasty z IKEA ten:
ikea.pl
 
lub ten:

ikea.pl
 
Zostaje niewiele miejsca.... a wszystkie piękne stoliki, które znalazłam na allegro są PIĘKNE ale DUŻE (bardzo).
Zdecydowanie numer jeden. Piękna, pokryta patyną nerka:


Numer dwa z ciekawymi nogami, trochę w stylu art deco:

 

 

Numer trzy: stół jadalny z pięknym  drewnianym blatem z ciekawym układem słojów:

 

 
 


Kusi mnie ten pierwszy, ale dzie ja go postawię....

3 komentarze:

  1. Heheh no nie mogę - chyba nie jestem tak oryginalna jak sądziłam - u mnie na tapecie do wyboru TAKŻE czarno białe dywany z IKEA i .... stolik nerka z allegro ;) Pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-):-) a u mnie w tak zwanym międzyczasie nastąpiła zmiana koncepcji:D I pojawi sie stół jadalny z lat 70 oraz chyba biały okrągły kawowy:-)
      Będę informować na bieżąco:D

      Usuń
  2. 49 year-old Programmer III Bar Marquis, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Bodybuilding. Took a trip to Ilulissat Icefjord and drives a Ferrari 250 GT LWB California. sprobuj na tej stronie

    OdpowiedzUsuń