wtorek, 18 grudnia 2012

lista

zakupów. Nie jestem dobra w dodatkach. Nie noszę biżuterii, zapominam o szalach, apaszkach, paskach itd. Wiem wiem. Dodatki tworzą klimat. We wnętrzu również. Zatem, mam już listę zakupów i nie zawaham się jej użyć. Na pierwszy ogień idą wszelkiej maści pudełeczka, lampy, figurki, wazony i inne typowe zbieracze kurzu. Acha. I EKSPRES DO KAWY. I TEKSTYLIA.



Na szczególną uwagę zasługują:
świetny stolik ze sklepu agamartin.pl nawiązujący stylistyką do lat 60
www.agamartin.com/pl

Lampa z IKEA - ciekawe czy dostępne są też czarne klosze....
 www. ikea.pl

Piękny ekspres ciśnieniowy Kenwood - firmy znanej z dobrego wzornictwa:
www.kenwood.com


Świetny grafitowy chlebak - wzornictwo bardzo oszczędne acz nadal porywające:
www.duka.pl

A to Leroymerlin (!) Naprawdę mnie ostatnio zadziwiają:-)

 www.leroymerlin.pl

I moje najnowsze odkrycie - sklep internetowy (i blog) Dobre projekty:
http://dobreprojekty-sklep.blogspot.com/

I żółte zasłony!!!!!

via: pinterest


Plan już jest, zobaczymy jak mi pójdzie. Bo przypominam, że nadal nie mamy STOŁU (taki szczególik).
pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz