czwartek, 21 lutego 2013

lista

Już trochę się gubię w gąszczu spraw do załatwienia i rzeczy do zrobienia jeśli chodzi o nasze mieszkanie. Co i rusz coś sobie postanawiam, planuję, szukam, kupuję i... odkładam do kąta.
K O N I E C   Z   T Y M !!!
W sypialni nic się nie zmieniło odkąd radośnie zakomunikowałam (tutaj), co chciałabym w niej zmienić. Owszem, zakupiłam zasłony do pokoju, które jednak okazały się kompletną pomyłką. Nie zapominajmy też o dywanie (zaplanowałam, kupiłam) - który skończył swoją krótką, acz błyskotliwą karierę za kanapą. Nic to, przyszedł czas na podsumowanie.
Oto LISTA rzeczy do zrobienia w naszym mieszkaniu, niezbędnych do tego, abyśmy mogli wreszcie z dumą ogłosić jako takie zakończenie urządzania (chociaż obawiam się, że w moim przypadku to jest proces, który się nigdy nie skończy - mam nadzieję, żę Pe. tego nie przeczyta...)
Zatem:
  • zmienić zasłony w dużym pokoju (KONIECZNIE!)
  • wymienić dywan (skóra bydlęca na podłodze/kremowy dywan?)
  • zająć się ścianą za kanapą (powiesić obrazy/lustro/plakaty?)
  • zająć się ścianą telewizorową (zlikwidować kable, zrównoważyć czymś obudowany kaloryfer)
  • dodatki dodatki dodatki (lampa tripod, obrazki, kwiaty, pierdółki)
  • zawiesić promieniste lustro w przedpokoju
  • pomalować ścianę w sypialni (???)
  • zawiesić coś nad łóżkiem w sypialni (lustro/kilim/inną dekorację?)  
  • sprowadzić i oddać do renowacji stół po Cioci, który będzie mi służył za toaletkę
  • wymienić zasłony w sypialni
  • zagospodarować jakoś ścianę naprzeciwko łóżka
To by było na tyle. AŻ TYLE.
Troche mnie to przeraża, ale cóż.... samo się nie zrobi...
Pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz