wtorek, 19 sierpnia 2014

zaproś domatorkę do domu

Wpuścilibyście do domu 200 osób? Tyle czytelników wchodzi każdego dnia na domatorkowego bloga i tym samym odwiedza moje mieszkanie.

Na początku trochę mnie to przeraziło (spora ta domówka), ale potem pomyślałam, że przecież i ja codziennie wpadam z wizytą do swoich wirtualnych znajomych blogerów i podglądam ich wnętrza. I wtedy przyszła mi do głowy TA myśl. Odwiedzajmy się nawzajem!

Zatem od dzisiaj możecie zafundować moim czytelnikom wirtualną wycieczkę po Waszych wnętrzach! To WY decydujecie o tym, co pokażecie. A może znacie kogoś, kto chciałby się pochwalić swoimi urządzeniowymi sukcesami, ale jest zbyt nieśmiały, żeby to zrobić?

Wystarczy, że wyślecie mi zdjęcia i krótką historię Waszego remontu/urządzania na adres: domowo.blogspot@gmail.com

Warunki? Żadnych! Posiadanie własnego bloga nie jest konieczne, ale jeśli go masz, to tym lepiej - to doskonała okiazja, żeby zyskać nowych czytelników! Nie musisz robić perfekcyjnych zdjęć! Pokaż, że Twój dom to fajne miejsce.

Po prostu.

I żadnych wymówek! Pamiętaj:


pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz