poniedziałek, 22 września 2014

Przeprowadzka

Pamiętam, kiedy przeprowadzałam się po raz pierwszy. Wyjeżdżałam na studia do wielkiego miasta (Warszawa taka właśnie mi się wtedy wydawała). Miałam jedną walizkę ubrań i ze dwadzieścia kartonów książek. W pierwszym domu mieszkałam ponad 10 lat.

Druga przeprowadzka była szczególna. Nasz pierwszy WŁASNY dom. Małe mieszkanie na sporym osiedlu. 49 metrów kwadratowych szczęścia:-) To było dwa lata temu. Nasze rzeczy nie mieściły się w jednej walizce, ale w prawie stu workach na śmieci, kartonach i pomniejszych pudełkach.

Dzisiaj przyszedł czas na kolejną przeprowadzkę. Tym razem zabieram ze sobą tony rozpikselowanych zdjęć, tych lepszych i tych zupełnie złych. Zabieram całe doświadczenie, które zdobyłam między innymi tutaj, na bloggerze.

Ale nie odchodzę daleko. Można powiedzieć, że wprowadziłam się po sąsiedzku.
Od dzisiaj domatorka ma nowy wirtualny dom. Zapraszam Was na www.domowoblog.pl.
Mam nadzieję, że będziecie się u mnie czuć jak u siebie w domu :D


do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Do zobaczenia. Chociaż przyzwyczaiłam się do tego miejsca i troszkę mi szkoda;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia,
    zmiany zawsze są dobre:-) Zapraszam Cię do mojego nowego domu:-)
    do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) i do zobaczneia oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku myślałam, że znów się przeprowadzasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeprowadzki są ciężkie, ale wirtualne chyba wymagają mniejszego nakładu pracy ;) Ja właśnie przeprowadzam się na poważnie do nowego domu :D Nowy dom już nagrzany, piec włączony na full, teraz nadszedł czas by stworzyć tam ciepłą, przytulną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy blog już umarł ? Czy będę kolejne wpisy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny artykuł oraz blog , jak coś to mogę dać linka na ciebie na swoich blogach
    https://zummpl.business.site/
    https://zumm308148366.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń